Allmän juridik, jurist i Stockholm | Advantage Juristbyrå

Allmän Juridik

Allmän juridik av jurister ifrån Advantage Juristbyrå. Vi är en allmänpraktiserande juridisk byrå som behärskar alla typer av allmänna juridiska fall.

Förhandsgranska i ny flik

Vi kan bland annat hjälpa dig inom följande rättsområden:

• Avtalsrätt Vi kan hjälpa dig och ditt företag med att upprätta eller granska alla typer av avtal. Exempel på avtal vi bistår med att upprätta är kompanjonsavtal, sekretessavtal, konsultavtal m.m. Ett bra avtal minimerar risken för framtida tvister. Våra jurister har stor erfarenhet av upprättande och granskning av avtal.
  • Migrationsrätt innefattar asyl, uppehållsrätt, arbetstillstånd, uppehållstillstånd, visum och medborgarskap.
    Våra jurister vid Advantage juristbyrå har stor erfarenhet inom asyl- och migrationsrätt, vi biträder dig gärna. Vi erbjuder juridisk rådgivning och hjälper bland annat till med att skicka in ansökan om uppehållstillstånd, arbetstillstånd, medborgarskap samt överklaga beslut från Migrationsverket eller Förvaltningsrätten.
  • Rättshjälp kan man under vissa förutsättningar att få hjälp med i sitt fall. Allmän rättshjälp gör att dina ombudskostnader täcks. Rättshjälpen i sig täcker en del av kostnaden för antingen en jurist eller annan sakkunnig person. Man kan också få hjälp med kostnader för bevisning och andra utgifter i sitt fall.
  • Målsägandebiträde kan man få om man har blivit utsatt för ett sexualbrott, misshandel, olaga hot, grov kvinnofridskränkning eller liknande brott.

Boka konsultation

Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Cras ultricies ligula sed magn.

JURIST STOCKHOLM SOM ARBETAR FÖR DIG

Behöver du hjälp?
Kontakta Advantage Juristbyrå!

Vi ser alltid till att kommunicera med dig angående vad som sker i ditt ärende, med personligt engagemang och service. Vår verksamhet bedrivs utifrån grundläggande kärnvärden såsom skyndsamhet, tillgänglighet och personlig service. Vi behandlar ditt ärende skyndsamt och med största omsorg, vi är alltid tillgängliga via telefon och e-post.
*Genom att fylla i vårt kontaktformulär så godkänner du även vår integritetspolicy.