Avtalsrätt

Avtalsrätt är något vi kan hjälpa dig och ditt företag med att upprätta eller granska alla olika typer av avtal. Exempel på avtal som vi bistår dig med att upprätta är kompanjonsavtal, sekretessavtal, konsultavtal, aktieägaravtal, samarbetsavtal m.m. Ett bra avtal minimerar, som du säkert vet, också risken för framtida tvister.

Avtalsjurist med stor erfarenhet av olika avtal

Våra jurister här på Advantage Juristbyrå har stor erfarenhet av upprättande och granskning av avtal.

Här nedan kan du se ett axplock av olika avtal som våra jurister kan hjälpa dig med:

• Aktieägaravtal
  • Företagsöverlåtelseavtal
  • Anställningsavtal
  • Franchiseavtal
  • Samarbetsavtal
  • Sekretessavtal
  • Hyresavtal
    etc.

Granskning av avtal

Det är ofta som avtalsjurist att vi får frågan om vi kan granska ett avtal innan det signeras både som avtalande part och avtalspart. Avtal kan ibland vara nog så komplexa att själva affären missas i själva avtalet.

Vi hjälper dig i affären, så att du kan lugnt och tryggt göra din affär.

Revidering av avtal

Skall du skapa ett avtal till en ny kund eller kanske skapa en hel företagsaffär?

Vi kan juridiken runt avtal, vilket ger att vi är en bra part att ha när du skall skapa ett avtal.

Avtalsjurist Stockholm med stor erfarenhet av avtalsrätt

Kontakta oss om du vill att vi skall granska ett avtal som du skall signera eller om du vill skapa ett nytt avtal med en part.

Vi hjälper dig med både rätt avtalsjurist och avtalsrätt för just ditt fall!